Image
28/06/2013

Soul Sacrifice (PS Vita)


Japanners brengen heel wat tijd door op trein en metro. Games, bij voorkeur op handhelds als de Nintendo DS en PlayStation Vita, zijn dan ook ideaal om de lange pendelreizen mee door te komen. Een van de laatste gamehits voor onderweg is Soul Sacrifice, een spel  waarmee je niet enkel de tijd kan doden, maar ook kuddes vol demonen. In dit spel word je als slaaf opgesloten in een kleine cel om er een trage dood te sterven, tot een magisch boek in je handen valt, waardoor je heel wat epische battles met monsterlijke demonen moet uitvechten. Aan het einde van het boek wacht de vrijheid. De gameplay is helemaal vergelijkbaar met die andere Japanse hit Monster Hunter. Ook nu groei je tijdens de battles en verzamel je ervaringspunten, die je dan weer kan omruilen voor verschillende skills, zoals een betere verdediging of een zwaardere impact bij aanval. Origineel aan het spel is dan weer dat je soms jezelf moet opofferen om daarna dubbel zo hard terug te slaan. Als je in een bepaald gevecht bijvoorbeeld je arm laat afhakken, kan je die arm vervangen door een supergrote hakbijl. Elke demon heeft zijn zwak punt, maar het zal je best wel wat tijd en pogingen kosten om die telkens te ontdekken. Soul Sacrifice baadt in een epische Game Of Thrones-sfeer en zal vooral de gamers bekoren die er geen probleem mee hebben om uren aan een stuk te hakken, slashen en toveren.

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Prins Harry legt zijn ziel bloot tijdens interview

“De Britse pers heeft mij mentaal gebroken.” Prins Harry heeft er geen doekjes om gewonden [...]

27/02/2021

Volwassenen hebben gemiddeld één kater per maand

Het merk Healthspan Ruby ondervroeg 2000 volwassenen over hun drinkgedrag. Of liever: de gevolgen daarvan. [...]

26/02/2021

Videocampagne wil jongeren inspireren tijdens corona

De Universiteit Gent en jongereninfoplatform WAT WAT hebben een videocampagne op poten gezet waarmee [...]

26/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84