Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Genderfluïde God in Loki

Sinds afgelopen woensdag is de nieuwe Marvel-serie Loki te bekijken op Disney+, maar een paar dagen [...]

13/06/2021

Vreemde vogel gered door dierenziekenhuis

Het Tiggywinkles dierenziekenhuis van Aylesbury in het Verenigd Koninkrijk kreeg in juli 2019 wel een [...]

11/06/2021

Race over het water met deze opblaasbare gadgets

Een hele zomer gewoon wat in het zwembad liggen, daar is na een tijdje ook niets meer aan. Wil je je [...]

10/06/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84