Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Time to shine met de nieuwe Guido Studentenagenda 2025-2026

Hij is stukken stijlvoller dan een digitale kalender, kost maar 15 euro en je kan er - naast lessen, [...]

23/09/2025

5x vegan in Leuven

1) Bodhi Bodhi is een gevestigde naam in de Leuvense vegan scene. Hier geniet je van creatieve [...]

22/09/2025

Een studentikoze stadswandeling door Kortrijk

Deze stadswandeling brengt je naar onderstaande highlights. Ze begint en eindigt op de Grote Markt, is [...]

18/09/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84