Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Europese Commissie wil Europees diploma

Een diploma dat in alle Europese lidstaten erkend is, dat is waar de Europese Commissie op termijn van [...]

07/04/2024

Haal alles uit jouw blok met GUIDO’s bloktips

De blokperiode is volop aan de gang en helaas betekent dat dagenlang achter je bureau zitten en cursussen [...]

06/04/2024

Minder politiek op sociale media

Je zal niet langer politieke content op jouw sociale media zien verschijnen, tenzij je dat zelf wilt. [...]

06/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84