Image
31/07/2013

Facebook voegt reclamespotjes toe


Aangezien Facebook persoonlijke gegevens zoals leeftijd en geslacht van zo’n miljard gebruikers kent, kunnen bedrijven heel gericht hun doelgroep aanspreken. Sinds enkele weken zien we in ons nieuwsoverzicht dan ook zogenoemde ‘voorgestelde pagina’s’ staan. Bedrijven betalen Facebook om die gebooste berichten op jouw scherm te laten verschijnen. Als je daaraan stoort, wacht dan tot je weet wat de netwerksite nu van plan is: spotjes uitzenden. Volgens persbureau Bloomberg zouden de reclamefilmpjes 15 seconden duren, en vraagt Facebook de reclamemaker per spotje 1 miljoen tot 2,5 miljoen dollar, afhankelijk van het aantal bereikte mensen.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

KdG lanceert postgraduaten voor knelpuntberoepen

Karel de Grote Hogeschool (KdG) speelt in op het nijpend tekort aan accountants en biedt vanaf september [...]

09/08/2023

Student levenslang verbannen bij American Airlines

Van plan je te bezatten voor je op het vliegtuig stapt? Misschien denk je wel twee keer na als je leest [...]

03/08/2023

Zet je fiets niet aan de kant: hij is geld waard

De afgelopen vijf jaar hebben 45% meer werknemers een fietsvergoeding gekregen van hun werkgever. Ruim [...]

02/08/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84