Image
19/09/2013

Student lanceert nieuwe chipssmaak


Ook dit jaar pakt Lay’s uit met de smaakmakende wedstrijd ‘Maak je Smaak’ en met succes, want op amper zes weken tijd verzamelde de chipsgigant zo’n 126.000 voorstellen. Nog tot 1 december kan het grote publiek de creaties van drie finalisten in de winkelrekken vinden: New York Hotdog, Honey Glazed BBQ Ribs en Cocktail Andaluz. Die laatste is het kindje van Sander Poppe, een 20-jarige LO-student uit het Oost-Vlaamse Zelzate. “Cocktail Andaluz is een chipssmaak waar België plat voor zal gaan met onze frietkotcultuur: pittig door de andalouse en zoet door de cocktail.  Het is een overheerlijke combinatie van deze zoete en pittige frietsauzen. Stem op mijn chipssmaak zodat je nooit meer moet kiezen”, klinkt het. Naast eeuwige roem verdient de persoon met de meeste stemmen ook 25.000 euro én 1 procent van de omzet van zijn Limited Edition voor maximaal één jaar. Nummer 2 krijgt nog 5.000 euro gestort. Nummer drie rest 2.000. Stemmen kan via lays.be of maakjesmaak.be.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘The Day After Corona’: digitaal evenement voor jongeren over de toekomst na corona

Een jaar corona weegt zwaar, ook op jongeren. Het zorgde voor meer stress, onzekerheid, eenzaamheid, [...]

16/04/2021

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84