Image
12/02/2020

'De Mol' lanceert plotse zoektocht vol mysterieuze hints

Binnenkort keert 'De Mol' terug naar het kleine scherm en om dat niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, hebben de programmamakers enkele mysterieuze hints gedropt. Via een speurtocht konden enkele gelukkigen tickets winnen voor de vertoning van de spannende finale van het programma. Volgens verschillende media zou die op 26 april te zien moeten zijn. Wanneer het nieuwe seizoen begint, daar hebben we momenteel nog het raden naar. Dat de 'Mol'-microbe nog niet gaan liggen is, weten we dan weer wel. Dat bewijzen de vele mollenjagers die de zoektocht tot een goed einde brachten.

Nadat eerder de mysterieuze boodschap 'Omega 26 04 2020' in de media verscheen, is er nu een Instagrampagina met die naam opgedoken. Daarop werden enkele foto's gedeeld van doodlopende straten in Vlaanderen. De doodlopende straten werden door Mollenjagers herkend, en wie zich tot de locatie spoedde, vond een kistje met een opdracht. Wie de juiste code doorbelde naar presentator Gilles De Coster kreeg te horen dat hij of zij welkom was op de vertoning van de finale-aflevering. 

De doodlopende straten in kwestie bevonden zich in negen verschillende steden en gemeenten, namelijk Berlare, Kapellen, Aarschot, Zottegem, Ternat, Stekene, Leuven, Lille en Geetbest. Wie die punten met elkaar verbindt, ziet het symbool van de letter Omega verschijnen. Of het ook een tip is die verklapt uit welke streek de kandidaten komen, is nog niet duidelijk. Dat het mollenjagen leeft, is wel een vaststaand gegeven. De Instagrampagina waar de hints op gedropt werden, verzamelde in geen tijd al meer dan 6000 volgers. Hoogstwaarschijnlijk zal de teller in de komende dagen nog verder oplopen.
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Voice of Hind Rajab'

The Voice of Hind Rajab, goed voor de 'Grand Prix voor Beste Film' op het voorbije Film Fest [...]

Nieuw in de cinema: 'L'Inconnu de la Grande Arche'

Wie in Parijs al eens op metrolijn 1 is blijven zitten tot aan terminus La Défense, kent de monumentale [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

SUPER SIZE ME: een maand lang op fastfood-dieet

De documentairestijl van Michael Moore krijgt navolging, en dat was te verwachten. Super Size Me, waarin [...]

22/09/2004

The Warrior

The Warrior is een bijzondere film van de Brits-Indische regisseur Asif Kapadia. Het is een soort Indisch [...]

22/09/2004

Hitch: Trails are Ablaze

Als je even dieper in het reviewlijstje van Guido snuistert, ontmoet je er vast Hitch’s vorige plaat [...]

17/09/2004

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84