Image
12/02/2020

'De Mol' lanceert plotse zoektocht vol mysterieuze hints

Binnenkort keert 'De Mol' terug naar het kleine scherm en om dat niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, hebben de programmamakers enkele mysterieuze hints gedropt. Via een speurtocht konden enkele gelukkigen tickets winnen voor de vertoning van de spannende finale van het programma. Volgens verschillende media zou die op 26 april te zien moeten zijn. Wanneer het nieuwe seizoen begint, daar hebben we momenteel nog het raden naar. Dat de 'Mol'-microbe nog niet gaan liggen is, weten we dan weer wel. Dat bewijzen de vele mollenjagers die de zoektocht tot een goed einde brachten.

Nadat eerder de mysterieuze boodschap 'Omega 26 04 2020' in de media verscheen, is er nu een Instagrampagina met die naam opgedoken. Daarop werden enkele foto's gedeeld van doodlopende straten in Vlaanderen. De doodlopende straten werden door Mollenjagers herkend, en wie zich tot de locatie spoedde, vond een kistje met een opdracht. Wie de juiste code doorbelde naar presentator Gilles De Coster kreeg te horen dat hij of zij welkom was op de vertoning van de finale-aflevering. 

De doodlopende straten in kwestie bevonden zich in negen verschillende steden en gemeenten, namelijk Berlare, Kapellen, Aarschot, Zottegem, Ternat, Stekene, Leuven, Lille en Geetbest. Wie die punten met elkaar verbindt, ziet het symbool van de letter Omega verschijnen. Of het ook een tip is die verklapt uit welke streek de kandidaten komen, is nog niet duidelijk. Dat het mollenjagen leeft, is wel een vaststaand gegeven. De Instagrampagina waar de hints op gedropt werden, verzamelde in geen tijd al meer dan 6000 volgers. Hoogstwaarschijnlijk zal de teller in de komende dagen nog verder oplopen.
 

Comments

ONTSPANNING

Guido bezocht het GUM

Met zeven maanden coronavertraging heeft het langverwachte Gents Universiteitsmuseum GUM eindelijk de [...]

Zo maak je zelf een choco-bountygranola

Geen enkele maaltijd is belangrijker dan het ontbijt. Maar elke dag opnieuw een boterham met choco naar [...]

SOCIAL



Poll

Wat denk jij: krijgen we een festivalzomer?

 Ja
 Nee

Job in the picture

Racisme in Leuven: kotbazen verkiezen huurders met Vlaamse naam

Anno 2020 is discriminatie de wereld nog niet uit, ook niet in de Vlaamse studentensteden. Het studentenblad [...]

06/10/2020

Feest! De Guido Stadsgids blaast 30 kaarsjes uit!

Feest! De Guido Stadsgids bestaat 30 jaar! Wij blikken even terug op 30 prachtige jaren, en hopen natuurlijk [...]

05/10/2020

Groot succes: Waalse toeristenpas in een half uur uitverkocht

Wallonië deelt sinds vandaag 5 oktober 60.000 toeristenpassen uit met een budget van 80 euro. Het [...]

05/10/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84