Image
12/02/2020

'De Mol' lanceert plotse zoektocht vol mysterieuze hints

Binnenkort keert 'De Mol' terug naar het kleine scherm en om dat niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, hebben de programmamakers enkele mysterieuze hints gedropt. Via een speurtocht konden enkele gelukkigen tickets winnen voor de vertoning van de spannende finale van het programma. Volgens verschillende media zou die op 26 april te zien moeten zijn. Wanneer het nieuwe seizoen begint, daar hebben we momenteel nog het raden naar. Dat de 'Mol'-microbe nog niet gaan liggen is, weten we dan weer wel. Dat bewijzen de vele mollenjagers die de zoektocht tot een goed einde brachten.

Nadat eerder de mysterieuze boodschap 'Omega 26 04 2020' in de media verscheen, is er nu een Instagrampagina met die naam opgedoken. Daarop werden enkele foto's gedeeld van doodlopende straten in Vlaanderen. De doodlopende straten werden door Mollenjagers herkend, en wie zich tot de locatie spoedde, vond een kistje met een opdracht. Wie de juiste code doorbelde naar presentator Gilles De Coster kreeg te horen dat hij of zij welkom was op de vertoning van de finale-aflevering. 

De doodlopende straten in kwestie bevonden zich in negen verschillende steden en gemeenten, namelijk Berlare, Kapellen, Aarschot, Zottegem, Ternat, Stekene, Leuven, Lille en Geetbest. Wie die punten met elkaar verbindt, ziet het symbool van de letter Omega verschijnen. Of het ook een tip is die verklapt uit welke streek de kandidaten komen, is nog niet duidelijk. Dat het mollenjagen leeft, is wel een vaststaand gegeven. De Instagrampagina waar de hints op gedropt werden, verzamelde in geen tijd al meer dan 6000 volgers. Hoogstwaarschijnlijk zal de teller in de komende dagen nog verder oplopen.
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Voice of Hind Rajab'

The Voice of Hind Rajab, goed voor de 'Grand Prix voor Beste Film' op het voorbije Film Fest [...]

Nieuw in de cinema: 'L'Inconnu de la Grande Arche'

Wie in Parijs al eens op metrolijn 1 is blijven zitten tot aan terminus La Défense, kent de monumentale [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Resident Evil: Dead Aim

Resident Evil kan zeker gelden als een van de meest succesvolle speltitels. Getuige daarvan is de Hollywoodfilm [...]

20/12/2003

The Raveonettes

Wie ze op Pukkelpop zag weet dat dit Deense tweetal (géén koppel) serieus rock op z’n pops kan blazen. [...]

19/12/2003

Lamb: Between darkness and wonder

Lamb blijft onze beste muzikale ontdekking van het jaar. Aan de hand van het meesterlijke Gorecki zijn [...]

19/12/2003

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84