Image
12/02/2020

'De Mol' lanceert plotse zoektocht vol mysterieuze hints

Binnenkort keert 'De Mol' terug naar het kleine scherm en om dat niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, hebben de programmamakers enkele mysterieuze hints gedropt. Via een speurtocht konden enkele gelukkigen tickets winnen voor de vertoning van de spannende finale van het programma. Volgens verschillende media zou die op 26 april te zien moeten zijn. Wanneer het nieuwe seizoen begint, daar hebben we momenteel nog het raden naar. Dat de 'Mol'-microbe nog niet gaan liggen is, weten we dan weer wel. Dat bewijzen de vele mollenjagers die de zoektocht tot een goed einde brachten.

Nadat eerder de mysterieuze boodschap 'Omega 26 04 2020' in de media verscheen, is er nu een Instagrampagina met die naam opgedoken. Daarop werden enkele foto's gedeeld van doodlopende straten in Vlaanderen. De doodlopende straten werden door Mollenjagers herkend, en wie zich tot de locatie spoedde, vond een kistje met een opdracht. Wie de juiste code doorbelde naar presentator Gilles De Coster kreeg te horen dat hij of zij welkom was op de vertoning van de finale-aflevering. 

De doodlopende straten in kwestie bevonden zich in negen verschillende steden en gemeenten, namelijk Berlare, Kapellen, Aarschot, Zottegem, Ternat, Stekene, Leuven, Lille en Geetbest. Wie die punten met elkaar verbindt, ziet het symbool van de letter Omega verschijnen. Of het ook een tip is die verklapt uit welke streek de kandidaten komen, is nog niet duidelijk. Dat het mollenjagen leeft, is wel een vaststaand gegeven. De Instagrampagina waar de hints op gedropt werden, verzamelde in geen tijd al meer dan 6000 volgers. Hoogstwaarschijnlijk zal de teller in de komende dagen nog verder oplopen.
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Köln 75'

Dat Keulen halverwege de jaren zeventig niet bepaald de meest swingende stad van Duitsland was, vindt [...]

De ultieme chill: dit zou je studentenleven pas écht een upgrade geven

Het studentenleven draait niet alleen om blokken, feestjes en instant noodles. Het draait ook om je eigen [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Etiquette in het buitenland

Een van de leukste dingen aan reizen is dat je in een andere cultuur terechtkomt. Nee, daar hoef je niet [...]

17/09/2011

The Adjustment Bureau

Als het op het scherm niet zo heerlijk had gevonkt tussen hoofdrolspelers Matt Damon en Emily Blunt, [...]

16/09/2011

Alleen 6: De 4,5de dimensie (Dupuis)

Wie de eerste 'Alleen'-cyclus van vijf albums niet heeft gelezen en alsnog zinnens is dat te doen, kan [...]

15/09/2011

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84