Image
23/06/2020

VIER en The Park lanceren De Mol aan Zee in Blankenberge met café en VR-game

De fans van De Mol die deze zomer voor een vakantie kiezen aan de Belgische kust mogen zeker een bezoekje aan het bruisende Blankenberge niet overslaan. Want de badstad is deze zomer gastheer voor De Mol aan Zee.
VIER kreeg de voorbije seizoenen enorm veel vragen van fans en kijkers om in eigen land een De Mol-ervaring aan te bieden. Op die vraag geeft The Park, met haar recente participatie in game developer Triangle Factory, een antwoord. Samen met de makers van De Mol bij Woestijnvis hebben we een impressionante VR-ervaring ontwikkeld rond dit enorm populaire televisieformat. Hoe het spel precies in zijn werk gaat, houden we – zoals dat hoort bij De Mol- nog even geheim. Maar ik kan wel alvast bevestigen dat we volledig corona proof spelen. Het spel zal enkel kunnen gespeeld worden door mensen uit dezelfde bubbel én we hanteren een strikt reservatiesysteem. Daar bovenop hebben we zelfs een in-game waarschuwingssysteem ontwikkeld waardoor je gesignaleerd wordt indien je te dicht bij elkaar komt. De komende dagen testen we de laatste features uit en vanaf 1 juli zijn we operationeel", klinkt het.
De VR-game zal op 1 juli in première gaan in Blankenberge en vanaf 2 juli ook speelbaar zijn in de andere playgrounds van The Park in Hasselt, Antwerpen, Gent, Hasselt en Kortrijk. Reservatie kan vanaf vandaag via www.vier.be.

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Two Prosecutors'

In een kille cel in de Sovjet-Unie, die in de jaren dertig kreunt onder de dictatuur van Stalin, krijgt [...]

Nieuw in de cinema: 'Nachtvlinders'

Dylan, een jonge kerel, komt vrij uit de gevangenis. Hij wil zijn leven beteren, maar een openstaande [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Fans hebben veel over voor concerttickets

Wat hebben fans over voor dure concerttickets? Veel, zo blijkt uit een onderzoek van SeatPick. Meer dan [...]

06/03/2024

Trickshots à gogo met @jacob_acrobat

Heb je voor de zoveelste keer een papierprop naast de prullenmand gekeild? Deze jongens doen het beter [...]

05/03/2024

Kamping Kitsch Club verlaagt haar prijzen

Gisteren ging de ticketverkoop van Kamping Kitsch Club van start en één iets viel meteen op: de prijzen [...]

02/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84