Image
31/05/2021

Een supermarktbezoek opvrolijken doe je zo


De negenendertigjarige Gareth Wild uit Bromley in het Verenigd Koninkrijk besloot zes jaar geleden om minstens een keer op elke parkeerplaats bij zijn vaste supermarkt Sainsbury’s te parkeren. Hij ging aan de slag met een kaart van alle parkeerplaatsen en een spreadsheet waarop hij wekelijks zijn parkeerplaats aanduidde. Met wat vertraging door Covid haalde hij na zes jaar uiteindelijk toch zijn doel: alle 211 parkeerplaatsen gebruikt hebben.

Gareth maakte van zijn plotse beroemdheid gebruik om mensen op te roepen te doneren aan hun lokale voedselbank, waar veel reactie op kwam. Supermarktketen Lidl daagde hem zelfs uit om ook op elke parkeerplek bij de lokale Lidl te parkeren en beloofde een donatie aan de voedselbank voor elke tien parkeerplaatsen die hij zou gebruiken.

LP


Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'La Petite Dernière'

Fatima is 17 en lesbisch. Tenminste, dat vermoedt ze, want ze is nog niet helemaal in het reine met haar [...]

Nieuw in de cinema: 'Exit 8'

Een Japanse jongeman krijgt in de metro te horen dat zijn ex zwanger is. Radeloos dwaalt hij door de [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Oogkleur bepaalt je alcoholverbruik

Onderzoekers van de Universiteit van Vermont hebben bij 1263 alcoholverslaafden het drinkgedrag geanalyseerd [...]

01/09/2018

5 uitstapjes voor na je tweede zit

Na een bijzonder zware tweede zitperiode heb je meer dan wie anders een tof uitstapje verdiend. Wij gingen [...]

30/08/2018

En de award voor origineelste Tinderprofiel gaat naar...

De 23-jarige Amerikaanse student Jesse Mills! Jesse klust bij als websitedesigner en die skills kwamen [...]

28/08/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84