Image
22/10/2009

Internationale businessgame: bedenk een product voor de toekomst

Heb je originele ideeën? Ben je geïnteresseerd in business, marketing en innovatie? Perfect, want de Duitse multinational Henkel, die onder meer merken als Persil, Silan, Pritt en Schwarzkopf in zijn portefeuille heeft, organiseert voor de derde keer zijn Innovation Challenge.

 

Teams van twee tot drie studenten nemen het op tegen elkaar in een internationale wedstrijd waar maar liefst twaalf Europese landen aan deelnemen. De bedoeling? Een gloednieuw product bedenken binnen een van de bestaande Henkel-merken dat tegemoetkomt aan de behoeften van mensen in het jaar 2050. Dat is niet alleen uitdagend en fun, maar je zet bovendien je eerste stappen in de internationale zakenwereld. De leden van het winnende studententeam mogen op talenreis naar Australië, Japan of Mexico (naar keuze) en de beste drie teams hebben een exclusieve ontmoeting met Henkel-CEO Kasper Rorsted in Düsseldorf.
 
Hoe ga je concreet te werk? Stel je team samen, zet je idee op papier, motiveer het grondig en stuur het vóór 14 december 2009 via onderstaande website naar Henkel. That's it! Als de jury onder de indruk is van jullie plannen, word je daarna uitgenodigd voor de nationale preselecties, de nationale finale en misschien zelfs de internationale finale in Amsterdam.
 
 
(HDP) & (SVR)

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Voice of Hind Rajab'

The Voice of Hind Rajab, goed voor de 'Grand Prix voor Beste Film' op het voorbije Film Fest [...]

Nieuw in de cinema: 'L'Inconnu de la Grande Arche'

Wie in Parijs al eens op metrolijn 1 is blijven zitten tot aan terminus La Défense, kent de monumentale [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

C&A hangt vol kleren van Stranger Things

Dat de hype rond Stranger Things, de meest succesvolle Netflixserie ooit, nog lang niet is gaan liggen, [...]

02/02/2023

Oddly Satisfying Reels van @sand.tagious

Oddly Satisfying Reels zijn een visuele bron van autonomous sensory meridian response (ASMR), waarbij [...]

30/01/2023

Onbeperkt naar de cinema in Brussel

Eind juni werd in Brussel de Cinevillepas geïntroduceerd. Die geeft toegang tot alle nieuwe films, avant-premières, [...]

27/01/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84