Image
05/01/2010

De ultieme verleider…?

Wetenschappers hebben al aangetoond dat mannen en vrouwen (al dan niet) tot elkaar aangetrokken worden door hun natuurlijke geur, maar toch blijven we onszelf insmeren met vanalles en nog wat, denk maar aan gezichtscrèmes en douchegel. Natuurlijk vind je ook een kolossaal assortiment in de parfumerie en dus proberen mensen zo origineel mogelijke geuren in flesjes op te vangen.

 

Eerder kwam al het hamburgerparfum op de markt, ontwikkeld door fastfoodketen Burger King, “omdat iedereen van de whopper houdt. Het parfum vangt die liefde en geeft het door”. En sinds kort kan je ook het enige echte bierparfum kopen, dat gemaakt is op basis van een ingrediënt van het bierbrouwproces. Het flesje kreeg de naam ‘Eos’ opgeplakt en is zowel voor mannen als voor vrouwen beschikbaar. Of de geur (en de persoon die er zich mee heeft volgespoten) je kan bekoren, blijft nog maar de vraag.
 
(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Voice of Hind Rajab'

The Voice of Hind Rajab, goed voor de 'Grand Prix voor Beste Film' op het voorbije Film Fest [...]

Nieuw in de cinema: 'L'Inconnu de la Grande Arche'

Wie in Parijs al eens op metrolijn 1 is blijven zitten tot aan terminus La Défense, kent de monumentale [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eén kopje koffie

Mochten ma en pa nog geen Senseo in huis hebben: dit is je kans om hen een fijn, origineel cadeau te [...]

16/12/2007

Plain white T's: every second counts

Heel slim van hen om de plaat ook maar meteen te openen met het evidente hitje ‘Hey there Delilah', een [...]

14/12/2007

Glamoureus in een wip

Een nieuwe outfit voor nieuwjaar? Helemaal niet nodig, en bovendien veel te stresserend met al dat volk [...]

13/12/2007

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84