Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bizar: Tiktokker vat dieven dankzij Google Maps

Een Tiktokker genaamd ‘Content Dropped’ heeft dieven op heterdaad kunnen betrappen via Google [...]

09/03/2021

Verzamelprentje van Kobe Bryant levert anderhalf miljoen euro op

Een zeldzaam kaartje van de voormalige NBA-ster Kobe Bryant heeft omgerekend ongeveer 1,5 miljoen euro [...]

08/03/2021

Klassieke muzieklessen op Youtube alsmaar populairder

Wie zegt er dat je een opleiding moet volgen om muziektheorie te beheersen? Een groep klassieke muzikanten [...]

07/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84