Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

IT'er worden via gratis zelfstudie? Het kan!

De non-profitorganisatie '19' biedt driehonderd +18-jarigen de kans om gratis via een begeleid [...]

18/02/2021

Boerderij verdient € 57.000 via het aanbieden van Zoom Calls met geiten

De pandemie blijkt niet voor iedereen een financiële aderlating te zijn. Een boerderij in Lancashire [...]

18/02/2021

Gratis app Waddist geeft stem aan jongeren

Voor iedereen tussen 12 en 30 jaar oud is er sinds vandaag een nieuwe app op de markt: Waddist. Via [...]

17/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84