Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste editie van het Vlaams kampioenschap bierpong was een succes

In het jeugdhuis De ZoeNK in Kessel-Lo heeft begin vorige maand de allereerste editie van het Vlaams [...]

30/04/2024

Uitgeverij Acco ontwikkelt AI-tool die samenvattingen maakt

Sinds kort kunnen studenten hun cursussen laten samenvatten door een generatieve tool die door uitgeverij [...]

29/04/2024

Betoging tegen racisme en voor gelijke rechten

In Brussel hebben vorige maand enkele duizenden mensen betoogd tegen racisme en voor gelijke rechten. [...]

28/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84