Image
25/10/2014

The List geeft ‘pop-upstore’ nieuwe betekenis


The List, een wekelijks online tabletmagazine, kondigt een nieuwe Antwerpse pop-up store aan waarin verschillende retailers en merken aan bod zullen komen. Het idee achter het concept is dat mensen voortdurend lijstjes maken met wat ze willen of moeten hebben en The List lijst vervolgens de must-haves van het moment op. Het is dus tegelijk een food- en coffeebar, premium designwinkel, kunstgalerij, boetiek, tot zelfs die van een ginbar, boekenwinkel en pop-up bioscoop. Iedereen kan er zijn ‘dada’ terugvinden. Afgelopen zomer ging The List al mee in de succesvolle pop-uphype op de zeedijk in Knokke. Wie benieuwd is naar The List kan meer lezen over het concept op www.thelistmag.com of kan eens binnenspringen in de Kloosterstraat 13 in Antwerpen vanaf 2 november. (LVD)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse bibliotheek Rozier gaat voor meer groen

De bibliotheek van de faculteit Letteren en Wijsbegeerte gaat er in de toekomst groener uitzien. Studenten [...]

03/03/2024

Franse studenten leren hun campus kennen via een escapegame

Stel je voor: zodra je aankomt op je nieuwe unief, krijg je in plaats van een plattegrond van de campus [...]

29/02/2024

Februari heeft dit jaar een extra dag: Guido legt uit

Elke vier jaar heeft de maand februari één extra dag, en ook in 2024 is dat het geval. Wat is een schrikkeljaar [...]

29/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84