Image
25/10/2014

The List geeft ‘pop-upstore’ nieuwe betekenis


The List, een wekelijks online tabletmagazine, kondigt een nieuwe Antwerpse pop-up store aan waarin verschillende retailers en merken aan bod zullen komen. Het idee achter het concept is dat mensen voortdurend lijstjes maken met wat ze willen of moeten hebben en The List lijst vervolgens de must-haves van het moment op. Het is dus tegelijk een food- en coffeebar, premium designwinkel, kunstgalerij, boetiek, tot zelfs die van een ginbar, boekenwinkel en pop-up bioscoop. Iedereen kan er zijn ‘dada’ terugvinden. Afgelopen zomer ging The List al mee in de succesvolle pop-uphype op de zeedijk in Knokke. Wie benieuwd is naar The List kan meer lezen over het concept op www.thelistmag.com of kan eens binnenspringen in de Kloosterstraat 13 in Antwerpen vanaf 2 november. (LVD)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste studentenleven-expo georganiseerd in Antwerpen

Laatstejaarsstudenten van het secundair hebben binnenkort een zware opdracht: op zoek naar een nieuwe [...]

09/03/2023

Aan de VUB studeren meer dan 5000 buitenlandse studenten

Tijdens het academiejaar 2021-2022 studeerden welgeteld 5129 buitenlandse studenten aan de Vrije Universiteit [...]

09/03/2023

Vandaag is Internationale Vrouwendag!

Al meer dan honderd jaar viert de wereld op 8 maart Internationale Vrouwendag. Vrouwen over de hele wereld [...]

08/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84