Image
25/10/2014

The List geeft ‘pop-upstore’ nieuwe betekenis


The List, een wekelijks online tabletmagazine, kondigt een nieuwe Antwerpse pop-up store aan waarin verschillende retailers en merken aan bod zullen komen. Het idee achter het concept is dat mensen voortdurend lijstjes maken met wat ze willen of moeten hebben en The List lijst vervolgens de must-haves van het moment op. Het is dus tegelijk een food- en coffeebar, premium designwinkel, kunstgalerij, boetiek, tot zelfs die van een ginbar, boekenwinkel en pop-up bioscoop. Iedereen kan er zijn ‘dada’ terugvinden. Afgelopen zomer ging The List al mee in de succesvolle pop-uphype op de zeedijk in Knokke. Wie benieuwd is naar The List kan meer lezen over het concept op www.thelistmag.com of kan eens binnenspringen in de Kloosterstraat 13 in Antwerpen vanaf 2 november. (LVD)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Volgende week afstudeerbeurs in Gent

Een nieuwe afstudeerbeurs staat om de hoek. De 20e editie van de Gentse beurs gebeurt dit jaar online [...]

02/03/2023

De-influencers nemen Tiktok over

“Ik zal je de-influencen, deze vijf dingen moet jij absoluut niet kopen.” Video’s zoals [...]

01/03/2023

Negen alcoholvrije biertjes om Tournée Minérale af te sluiten

Is Tournée Minérale jou ook goed bevallen in februari? Dan zijn hier negen alcoholvrije biertjes die [...]

28/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84