Image
31/10/2014

Hogeschool opent pop-upleslokaal in winkelcentrum


Een tekort aan leslokalen in scholen is een vaak voorkomend probleem, ook bij de Karel de Grote-Hogeschool. Studenten Marketing kregen daarom een tijdelijk plekje in een leegstaand pand in het Grand Bazar Shopping Center in Antwerpen. Citycubes, die ‘creatieve omgevingen op maat’ tracht aan te bieden vond dat de toepasselijke locatie. Het bedrijf zorgt ervoor dat je het pand in een goede staat krijgt maar de aankleding is wel voor de rekening van de huurder. Na de bepaalde huurtermijn van de KdG-hogeschool zal het pop-upleslokaal wellicht opnieuw een andere bestemming krijgen. Tijdens de zomer werd het pand bijvoorbeeld ook gebruikt als kinderopvang. (LVD)

Foto's: www.grandbazarantwerp.be
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Uitgeverij Acco ontwikkelt AI-tool die samenvattingen maakt

Sinds kort kunnen studenten hun cursussen laten samenvatten door een generatieve tool die door uitgeverij [...]

29/04/2024

Betoging tegen racisme en voor gelijke rechten

In Brussel hebben vorige maand enkele duizenden mensen betoogd tegen racisme en voor gelijke rechten. [...]

28/04/2024

Studenten ontwikkelen groentedip voor nierpatiënten

Aan de Thomas More hogeschool in Geel heeft een team laatstejaarsstudenten van de richting Voedingstechnologie [...]

28/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84