Image
31/10/2014

Hogeschool opent pop-upleslokaal in winkelcentrum


Een tekort aan leslokalen in scholen is een vaak voorkomend probleem, ook bij de Karel de Grote-Hogeschool. Studenten Marketing kregen daarom een tijdelijk plekje in een leegstaand pand in het Grand Bazar Shopping Center in Antwerpen. Citycubes, die ‘creatieve omgevingen op maat’ tracht aan te bieden vond dat de toepasselijke locatie. Het bedrijf zorgt ervoor dat je het pand in een goede staat krijgt maar de aankleding is wel voor de rekening van de huurder. Na de bepaalde huurtermijn van de KdG-hogeschool zal het pop-upleslokaal wellicht opnieuw een andere bestemming krijgen. Tijdens de zomer werd het pand bijvoorbeeld ook gebruikt als kinderopvang. (LVD)

Foto's: www.grandbazarantwerp.be
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren in Menen kunnen aangeven waar ze zich onveilig voelen

De stad Menen wil plaatsen waar jongeren zich onveilig voelen in kaart brengen. Hoe? Door QR-codes [...]

12/05/2024

UK stapte uit Erasmus-uitwisselingsprogramma door lage taalvaardigheid

Een verdere scheiding tussen Groot-Brittannië en de Europese Unie. Want als gevolg van de Brexit in 2020 [...]

10/05/2024

Zweedse apotheek verbiedt bepaalde skincare onder de 15 jaar

Farmaketen Apothek Hjärtat in Zweden heeft beslist om bepaalde skincareproducten niet meer te verkopen [...]

10/05/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84