Image
19/02/2015

Einde van Cara Pils nabij?


Supermarkt Colruyt wil zijn goedkope pintjes onder de naam Cara Pils de nieuwe naam Everyday Pils geven, wat bij de meeste fans niet in goede aarde valt. De winkel wil de naamsverandering doorvoeren om zo zijn klanten duidelijker te maken welke producten het verkoopt: merkproducten, producten van huismerk Boni of discounthuismerk Everyday. Maar daar heeft het cliënteel blijkbaar geen behoefte aan. Op Facebook verenigen de fans zich in de groep ‘Tegen de naamsverandering van Cara Pils’, die nu al zo’n 6.500 leden telt. Daarnaast overspoelen liefhebbers van het bier Twitter met de hashtag #savecara en tekenden bijna 2.500 klanten de petitie tegen Everyday Pils. Hun verzet lijkt alvast te werken, want Colruyt-woordvoerder Jan Derom laat weten dat de keten begint te twijfelen over de naamswijziging. “We vinden het heel interessant om te zien dat we zoveel input krijgen. We zullen zeker naar de petitie kijken als we de knoop doorhakken”, deelt hij nog mee.  
(SR)

Foto: Colruyt
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB-proffen pleiten voor afschaffen masterproef door ChatGPT

De masterproef heeft zijn relevantie verloren door de opkomst van AI zoals ChatGPT. Dat stellen twee [...]

24/04/2024

Belgische studenten kronen zich tot wereldkampioen diplomatie

Studenten Alexander Canette en Wout Serras wonnen samen met hun team het wereldkampioenschap diplomatie, [...]

23/04/2024

UHasselt opent gebouw voor revalidatiewetenschappen

De Universiteit Hasselt heeft een faculteitsgebouw revalidatiewetenschappen geopend op het wetenschapspark [...]

23/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84