Image
19/02/2015

Einde van Cara Pils nabij?


Supermarkt Colruyt wil zijn goedkope pintjes onder de naam Cara Pils de nieuwe naam Everyday Pils geven, wat bij de meeste fans niet in goede aarde valt. De winkel wil de naamsverandering doorvoeren om zo zijn klanten duidelijker te maken welke producten het verkoopt: merkproducten, producten van huismerk Boni of discounthuismerk Everyday. Maar daar heeft het cliënteel blijkbaar geen behoefte aan. Op Facebook verenigen de fans zich in de groep ‘Tegen de naamsverandering van Cara Pils’, die nu al zo’n 6.500 leden telt. Daarnaast overspoelen liefhebbers van het bier Twitter met de hashtag #savecara en tekenden bijna 2.500 klanten de petitie tegen Everyday Pils. Hun verzet lijkt alvast te werken, want Colruyt-woordvoerder Jan Derom laat weten dat de keten begint te twijfelen over de naamswijziging. “We vinden het heel interessant om te zien dat we zoveel input krijgen. We zullen zeker naar de petitie kijken als we de knoop doorhakken”, deelt hij nog mee.  
(SR)

Foto: Colruyt
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studentenresto's UAntwerpen bannen rood vlees

Liefhebbers van een bloederige biefstuk kunnen maar beter een alternatief zoeken voor de studentenrestaurants [...]

15/11/2023

Scooterbatterij versleten? Laat ze pimpen!

Is je scooterbatterij versleten? Dan is die niet per se rijp voor het containerpark. Het in Nijvel gevestigde [...]

10/11/2023

Leuvense studenten uiten blokfrustraties op boksbal

De Leuvense studentenkoepel LOKO heeft een traditie hoog te houden om studenten een hart onder de riem [...]

09/11/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84