Image
07/03/2015

Bier: ook vrouwen weten binnenkort waarom


Eén van de grootste bierbrouwerijen ter wereld, SABMiller, wil meer vrouwen overtuigen af en toe eens een goeie pint te pakken en herziet daarom haar bieraanbod. SABMiller lanceert nieuwe producten die aan de wensen van de vrouwelijke bierdrinker voldoen, die volgens SABMiller-bazin Sue Clark een minder bittere smaak en minder grote bubbels inhouden. Ook weet Clark dat dames vooral aan hun drankje nippen in plaats van er echt van te drinken, dus kiest de brouwerij voor nieuwe bieren in kleinere glazen. Daarnaast wil Clark ook via marketing de aandacht van alle dames winnen, door de mannenhumor in reclames overboord te gooien.
(SR) 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Giant-sausrecept van Quick voor meer dan 30.000 dollar verkocht als NFT

Tijdens een online veiling had een fan van Quick 31.140 dollar (dat is 27.755 euro) over om een uniek [...]

05/04/2022

Flee wint European University Film Award

De animatiefilm Flee van Jonas Poher Rasmussen werd winnaar van de European University Film Award. [...]

04/04/2022

Karel de Grote Hogeschool pakt uit met campushonden

"Binnenkort snuffelt op elke KdG-campus een campushond rond," belooft Marnicq Mengels, medewerker [...]

24/03/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84