Image
07/03/2015

Bier: ook vrouwen weten binnenkort waarom


Eén van de grootste bierbrouwerijen ter wereld, SABMiller, wil meer vrouwen overtuigen af en toe eens een goeie pint te pakken en herziet daarom haar bieraanbod. SABMiller lanceert nieuwe producten die aan de wensen van de vrouwelijke bierdrinker voldoen, die volgens SABMiller-bazin Sue Clark een minder bittere smaak en minder grote bubbels inhouden. Ook weet Clark dat dames vooral aan hun drankje nippen in plaats van er echt van te drinken, dus kiest de brouwerij voor nieuwe bieren in kleinere glazen. Daarnaast wil Clark ook via marketing de aandacht van alle dames winnen, door de mannenhumor in reclames overboord te gooien.
(SR) 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zuid-Koreaanse tiener boekt megawinst via aandelen

De 12-jarige Kwon Joon uit Seoel heeft in minder dan een jaar tijd zo’n 43% winst geboekt via [...]

20/02/2021

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84