Image
07/03/2015

Bier: ook vrouwen weten binnenkort waarom


Eén van de grootste bierbrouwerijen ter wereld, SABMiller, wil meer vrouwen overtuigen af en toe eens een goeie pint te pakken en herziet daarom haar bieraanbod. SABMiller lanceert nieuwe producten die aan de wensen van de vrouwelijke bierdrinker voldoen, die volgens SABMiller-bazin Sue Clark een minder bittere smaak en minder grote bubbels inhouden. Ook weet Clark dat dames vooral aan hun drankje nippen in plaats van er echt van te drinken, dus kiest de brouwerij voor nieuwe bieren in kleinere glazen. Daarnaast wil Clark ook via marketing de aandacht van alle dames winnen, door de mannenhumor in reclames overboord te gooien.
(SR) 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gratis app Waddist geeft stem aan jongeren

Voor iedereen tussen 12 en 30 jaar oud is er sinds vandaag een nieuwe app op de markt: Waddist. Via [...]

17/02/2021

VUB peilt naar mentale gezondheid studenten via telefoongesprekken

De VUB zal, op initiatief van rector Caroline Pauwels, elke VUB-student individueel opbellen en peilen [...]

16/02/2021

VUB-prof bakt historische broodjes

Volgens historicus Peter Scholliers, professor aan de VUB, is "de geschiedenis van het brood is [...]

15/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84