Image
07/03/2015

Bier: ook vrouwen weten binnenkort waarom


Eén van de grootste bierbrouwerijen ter wereld, SABMiller, wil meer vrouwen overtuigen af en toe eens een goeie pint te pakken en herziet daarom haar bieraanbod. SABMiller lanceert nieuwe producten die aan de wensen van de vrouwelijke bierdrinker voldoen, die volgens SABMiller-bazin Sue Clark een minder bittere smaak en minder grote bubbels inhouden. Ook weet Clark dat dames vooral aan hun drankje nippen in plaats van er echt van te drinken, dus kiest de brouwerij voor nieuwe bieren in kleinere glazen. Daarnaast wil Clark ook via marketing de aandacht van alle dames winnen, door de mannenhumor in reclames overboord te gooien.
(SR) 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Knokke-Heist verbiedt bierfietsen

Slecht nieuws voor wie plannen heeft om eens een tochtje met de bierfiets te maken. In Knokke-Heist is [...]

03/04/2024

Jongeren verkiezen traditionele nieuwsmerken boven sociale media voor betrouwbaar nieuws

Vlaamse jongeren wenden zich sneller tot traditionele media als het aankomt op nieuws. Dat blijkt uit [...]

03/04/2024

Graffitistraatje Gent krijgt ontmoetingspunt voor toeristen

Deze maand komt er in het befaamde graffitistraatje in Gent een nieuw onthaalpunt, waar Gentenaars en [...]

02/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84