Image
06/07/2015

Project Wild Thing

De Londense filmmaker en communicatiespecialist David Bond zag met lede ogen zijn jonge koters voor hun videospelletjes en tv zitten en besloot een project op poten te zetten om kinderen - en hun ouders - over te halen om weer gewoon te gaan buitenspelen, in de natuur.
Hij wou dat zo professioneel mogelijk aanpakken, via de nieuwste communicatie- en marketingtechnieken, waarbij hij zichzelf uitriep tot 'marketing manager of nature'. En tegelijk liet hij zijn aanpak ook nog filmen, met deze documentaire tot gevolg. Een overbodige docu, want hoewel Project Wild Thing als actieproject wel degelijk bestaat en een zeker succes heeft, komt de film geforceerd, narcistisch en pointless over. Dit soort pseudo-Michael Moore-aanpak doet het gewoon niet meer anno 2015, blijkbaar.
 
Dvd extra's: Geen.
 
 (HDP)
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Graffitistraatje Gent krijgt ontmoetingspunt voor toeristen

Deze maand komt er in het befaamde graffitistraatje in Gent een nieuw onthaalpunt, waar Gentenaars en [...]

02/04/2024

In de grondwet verankerd in Frankrijk: het recht op abortus

Frankrijk heeft het recht op abortus officieel in de grondwet opgenomen. Dat is beslist tijdens een speciale [...]

02/04/2024

Een derde van alle kledingretours wordt vernietigd

Een kledingstuk dat niet past gratis terugsturen, het is iets dat we allemaal weleens doen. Maar dat [...]

01/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84