Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vives-leefcampus in Brugge is geopend

Studenten van Vives kunnen voortaan niet alleen les volgen aan de hogeschool in Brugge, maar er ook verblijven. [...]

07/02/2023

Digital natives verkiezen een mix van live en online les

Een enquête van Acco toont aan dat blended lessen de toekomst zijn. Studenten en docenten hoger onderwijs [...]

03/02/2023

Museum voor Schone Kunsten Gent geeft prikkelarme rondleidingen

Het Museum voor Schone Kunsten Gent wil een zorgeloos bezoek aan het museum voor iedereen vanzelfsprekend [...]

01/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84