Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hasselt is de beste veggiestad

Heel wat Belgen gingen met de VeggieChallenge van EVA vzw de uitdaging aan om vaker veggie te eten. Dertien [...]

29/07/2022

Vrouwelijke ICT-studentes in het zonnetje gezet

In de ICT-sector liggen jobs voor het rapen, maar toch zijn er bijna geen vrouwen te bekennen. Hoe komt [...]

24/06/2022

VUB-student wandelt te voet naar Polen

Laatstejaarsstudent Educational Sciences Sibareshe Mayika (Simba) wandelde van Brussel naar Polen. Met [...]

22/06/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84