Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Odisee wil studenten aan het lezen krijgen

Hogeschool Odisee rolt een actieplan uit om studenten weer meer aan het lezen te krijgen. Uit internationaal [...]

07/04/2022

UGent opent eigen coworkingspace voor student-ondernemers

DO!, het centrum voor (student-)ondernemerschap van de UGent, heeft een gloednieuwe coworkingspace geopend [...]

06/04/2022

Giant-sausrecept van Quick voor meer dan 30.000 dollar verkocht als NFT

Tijdens een online veiling had een fan van Quick 31.140 dollar (dat is 27.755 euro) over om een uniek [...]

05/04/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84