Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ludieke nepagent keurt studentenfietsen

Fietsende studenten van Odisee in Sint-Niklaas keken raar op toen op een maandagmorgen 'Gilbert de [...]

16/02/2022

Aandeel oudere hogeschoolstudenten zit in de lift

Cijfers van de Vlaamse hogescholenraad VHLORA tonen aan dat het aantal studenten ouder dan 25 voor het [...]

14/02/2022

Premature babypop aan Karel de Grote Hogeschool

De Karel de Grote Hogeschool vervolledigt haar familie simulatiepoppen met een premature babypop, de [...]

11/02/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84