Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit zijn de winnaars van de News City Academy Awards

Voor het tweede jaar op rij organiseerde News City, de samenwerking tussen de nieuwsredacties van HLN/Het [...]

17/12/2023

Vlaamse jongeren spreken uitstekend Engels

Volgens de nieuwe EF English Proficiency Index, waarbij 2,2 miljoen niet-Engelssprekenden in 113 landen [...]

16/12/2023

HOGENT betaalt een maand kothuur

Om de 544 bewoners van de HOGENT-residenties welkom te heten en de mogelijkheid te geven elkaar beter [...]

12/12/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84