Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84