Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More heeft een nieuwe huisstijl

Tien jaar na het ontstaan van Thomas More wil de grootste hogeschool van Vlaanderen een breder terrein [...]

29/03/2023

Jongeren stuwen bezoekerscijfers Gentse musea omhoog

De Gentse musea halen opnieuw de bezoekerscijfers van voor de coronacrisis. In totaal kregen ze vorig [...]

24/03/2023

Studenten houden van traditionele Vlaamse kost

Studenten die gaan eten bij Lunch Garden, kunnen op vertoon van hun studentenkaart een voordelig studentenmenu [...]

23/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84