Image
25/11/2016

7 tips om crushen en exen nooit meer dronken te sms’en


Het eerste contact met je ex in een jaar, de sms: “Ayo guurl. In ’t stad?! ‘k Mis u!” Flink gênant. Zeven tips om pijnlijke, dronken sms’jes te voorkomen, volgens EliteDaily.
  1. Denk op voorhand aan je mogelijke slachtoffers
Met de woorden van Freud: maak je onderbewustzijn, bewust. Anders doet alcohol het in jouw plaats. Met wie zit je in? Had je laatst een date die op een sisser afliep? Een crush die jou negeert? Denk er tien minuutjes over na voor je de deur uit gaat, schrijf je besognes desnoods op papier, en de kans dat je hem/haar “HEEY SEXY” sms’t is stukken kleiner.
  1. Evalueer waar je drinkt
Eindig je je nacht altijd in dat deprimerende café? Smeer hem voor ’t in een begrafenissfeertje baadt.
  1. Vertel het aan je vrienden
Zo zorg je ervoor dat je ook aan hén verantwoording moet afleggen. Daarbij, als ze zien dat je aan het sms’en bent, grissen ze je telefoon uit je handen voor de ramp zich voltrekt.
  1. Euh, praat gewoon met mensen
Wie heeft tijd om mensen te sms’en als je je te pletter vermaakt op de avond zelf? Praat, ga conversaties aan met onbekenden. Wie weet merk je dat je vrienden nog cool kunnen zijn.
  1. Bel je moeder
Parallel met #1. Bel je ma voor je op stap gaat en deel je grieven. Niet dat ze caret, maar dan is het tenminste al van je lever.
  1. Ga naar een nachtclub…
… en geef je telefoon af samen met je jas en handtas.
  1. Práát met hen voor je lazarus bent
We houden de moeilijkste voor het laatste. Wij vinden ook dat het gemakkelijker gaat als je je moed hebt ingedronken, maar je moet nog coherent kunnen blijven ook. Stuur op voorhand wat je eigenlijk wil zeggen en wat je precies verlangt.

Foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84