Image
13/05/2017

Oreo zkt. nieuwe, ultralekkere smaak


Oreo is duidelijk wanhopig in hun zoektocht naar een nieuwe smaak. Het koekjesbedrijf lanceert een wedstrijd waarin ze zoeken naar een limited edition-smaakje en de prijs is kilometers ver van mis. De creatieve koekjesliefhebber die wint krijgt namelijk een half miljoen dollar, een tripje naar New York én een vermelding op de nieuwe Oreo-smaak verpakking. Borrelt er al inspiratie op of is dat gewoon jouw grommende buik? Maakt niet uit, tot 14 juli kan iedereen zijn ideeën inzenden via Instagram en Twitter met #MyOreoCreation. Inzendingen worden beoordeeld op smaak, creativiteit en originaliteit. Wie niet waagt, niet wint! Check alle officiële regels hier.

Foto: Shutterstock 
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Politiestage voor jongeren in Gent

De Gentse politie heeft tijdens de paasvakantie twintig jongeren een mini-opleiding tot agent gegeven. [...]

12/04/2024

Kunstwerk tegen het taboe rond zelfdoding bij jongeren

Op de zeedijk van Oostende staat het tijdelijk kunstwerk ‘Stille Strijd’. Met dat werk [...]

12/04/2024

Masterstudente Sociaal Werk wint Inclu-Scriptieprijs

Vorige maand hebben de Universiteit en Stad Gent hun negende Inclu-Scriptieprijs uitgereikt. Die prijs [...]

11/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84