Image
30/10/2017

Nederlandse bedenkt revolutionair tablet


De 24-jarige Nederlandse Mirjam De Bruijn, die Cum Laude afstudeerde van de Design Academy in Eindhoven, heeft een revolutionair product bedacht. "In je shampoo en afwasmiddel zit ongeveer 80% water. Wat als je dat water eruit kan halen en alleen nog maar die 20% hoeft te kopen? Dan zou je vier van de vijf vrachtwagens die ervoor rondrijden eigenlijk kunnen schrappen, omdat ze enkel met water rondrijden, toch?" Dankzij Twenty, tabletten die enkel het product zelf bevatten en niet het 'overbodige' water, kan het. Thuis los je de tabletten gewoon op in water, in een herbruikbare fles, en zo bekom je exact hetzelfde product. Dat scheelt ook een hoop verpakkingsmaterialen. Winkelketen Hema vindt het alvast een schitterend idee en sponsort Mirjam met 10.000 euro om Twenty op de markt te lanceren. Bovendien krijgt ze drie maanden begeleiding, om een mooie start te kunnen maken. 
Meer info op http://mirjamdebruijn.com en in onderstaand filmpje.

 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Volwassenen hebben gemiddeld één kater per maand

Het merk Healthspan Ruby ondervroeg 2000 volwassenen over hun drinkgedrag. Of liever: de gevolgen daarvan. [...]

26/02/2021

Videocampagne wil jongeren inspireren tijdens corona

De Universiteit Gent en jongereninfoplatform WAT WAT hebben een videocampagne op poten gezet waarmee [...]

26/02/2021

Graspop gaat voor tweede jaar op rij niet door

Metelheads moeten nog op hun honger blijven zitten: de 25ste editie van Graspop Metal Meeting wordt [...]

26/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84