Image
30/10/2017

Nederlandse bedenkt revolutionair tablet


De 24-jarige Nederlandse Mirjam De Bruijn, die Cum Laude afstudeerde van de Design Academy in Eindhoven, heeft een revolutionair product bedacht. "In je shampoo en afwasmiddel zit ongeveer 80% water. Wat als je dat water eruit kan halen en alleen nog maar die 20% hoeft te kopen? Dan zou je vier van de vijf vrachtwagens die ervoor rondrijden eigenlijk kunnen schrappen, omdat ze enkel met water rondrijden, toch?" Dankzij Twenty, tabletten die enkel het product zelf bevatten en niet het 'overbodige' water, kan het. Thuis los je de tabletten gewoon op in water, in een herbruikbare fles, en zo bekom je exact hetzelfde product. Dat scheelt ook een hoop verpakkingsmaterialen. Winkelketen Hema vindt het alvast een schitterend idee en sponsort Mirjam met 10.000 euro om Twenty op de markt te lanceren. Bovendien krijgt ze drie maanden begeleiding, om een mooie start te kunnen maken. 
Meer info op http://mirjamdebruijn.com en in onderstaand filmpje.

 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

Franse kust krijgt massaal bezoek van zeehonden

Uniek beeld: zo’n 250 zeehonden werden onlangs gespot aan de Franse Opaalkust. Sinds de jaren [...]

18/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84