Image
24/04/2018

Zalig: je kan nu zonder moeite geld verdienen voor je vereniging!


Cantussen in oneindig veel thema’s, eetdagen waar je de hele wereldkeuken kan proeven en fuiven met elke mogelijke woordspeling op “aspi” of “jin”. Aan creativiteit alvast geen gebrek als het aankomt op geld in het laatje brengen voor je studentenvereniging, jeugdbeweging, sportclub of alles daartussen. Aan inkomsten jammer genoeg soms wel. Hoe episch zou het dus zijn als je zonder moeite extra cash zou kunnen verdienen? Zeer episch en inderdaad, je raadt het al, het kan! Met dank aan je nieuwe favo website: Trooper.

 

Het concept achter Trooper is extreem simpel. Je registreert je vereniging en maakt een eigen Trooperpagina aan. Wanneer iemand dan een online aankoop wil doen bij één van de partners van Trooper, surft deze persoon eerst naar de Trooperpagina van jullie vereniging en klikt via die pagina door naar de gewenste webshop. Doet die persoon dan een aankoop bij die webshop, dan verdient jullie vereniging daar geld mee, gemiddeld zo’n 5% van de prijs van de aankoop. Easy peasy lemon squeezy dus. Volgende keer als je bijvoorbeeld via Booking.com je hostel in Budapest, Praag, Barcelona of wherever boekt, doe je dat dus via je Trooperpagina et voila: extra monnies in tha bank. Waarom moeilijk doen als het ook belachelijk gemakkelijk kan?

 

Voor wie nog steeds niet helemaal mee is, hier is de compacte uitleg in welgeteld 69 seconden. Thanks Gertje.
 



En oh ja, momenteel loopt er een speciale actie bij Trooper. De vereniging die tussen 1 april en 30 juni het grootste bedrag bij elkaar “troopt”, wint een gratis pannenkoekenslag met Roger van Damme. Niets speciaal hoor, gewoon de beste patissier ter wereld.

 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84