Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Franse student plaatst cv op blikje Red Bull

De Franse communicatiestudent Victor Laforge wou maar al te graag een job scoren bij Red Bull en vond [...]

27/05/2022

Online jongerenprofiel geeft zicht op eigen kindertijd

Veel jongeren die op jonge leeftijd in contact komen met hulpverlening, hebben op latere leeftijd moeite [...]

26/05/2022

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84