Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Luc Sels nog vier jaar rector van KU Leuven

Studenten en personeel van de KU Leuven konden gisterenavond online hun stem uitbrengen op wie ze de [...]

12/05/2021

Taylor Swift is eerste vrouw met Global Icon BRIT award

Op zondag 9 mei maakten de organisatoren van de BRIT awards bekend dat Taylor Swift dit jaar de Global [...]

11/05/2021

Eerste 3D-geprinte woning in Nederland

In Eindhoven in Nederland woont voor het eerst een koppel in een 3D-geprint huis. Het huis, dat 94 m2 [...]

10/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84