Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

KU Leuven benoemd tot beste universiteit van België

Volgens QS World University Rankings – een lijst die universiteiten wereldwijd rangschikt op basis [...]

04/03/2021

Controversiële Dr.Seuss-boeken verkopen als zoete broodjes

Verschillende omstreden werken van de Amerikaanse kinderboekenauteur Dr. Seuss worden plots massaal [...]

04/03/2021

Sexting wordt voortaan verplichte leerstof in het secundair onderwijs

Leerlingen van de tweede graad van het secundair onderwijs zullen vanaf volgend schooljaar lessen krijgen [...]

03/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84