Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren wachten steeds langer om seks te hebben

Uit een bevraging bij tienduizend Nederlandse jongeren blijkt dat ze steeds langer maagd blijven. Een [...]

14/03/2024

De Stichting voor Toekomstige Generaties kent haar winnaars

Dertien student-ondernemers zijn bekroond met Prototyping the Future-beurzen. De Stichting bestaat [...]

13/03/2024

Blaastest voor lachgas

Verkeersinstituut VIAS wil dat er een blaastest komt die het gebruik van lachgas kan opsporen. Exacte [...]

12/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84