Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dries ontwikkelt alarm-app als eindwerk (en scoort 19/20)

Dries Vanmierlo, derdejaarsstudent Multimedia & Creatieve Technologie aan de Erasmushogeschool Brussel, [...]

18/10/2023

Mechelse studenten Toerisme en Recreatiemanagement vallen in de prijzen

Studenten van de opleiding Toerisme en Recreatiemanagement van Thomas More gooiden hoge ogen in de jaarlijkse [...]

07/10/2023

Standaard Boekhandel lanceert #YA-Underground

In de kelderverdieping van de Leuvense Standaard Boekhandel op het Rector de Somerplein is #YA-Underground [...]

04/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84