Image
18/06/2019

FestivAldi: Aldi kleurt de festivalzomer met eigen T-shirtlijn


Golden Power... Onze beste vriend tijdens de examenweken. Olé... de koek die de prijs van een Leo in twee bijt. Samen met River (Cola) en Buval (bier) zijn ze de paradepaardjes van 'den Aldi', en daar speelt de winkelketen nu mooi op in. Speciaal voor deze zomer worden de logo's op een T-shirt geplakt, die ongetwijfeld hoge ogen zullen scoren op de festivalweides. Verkrijgbaar vanaf zaterdag voor net geen vijf euro per stuk.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Aantal oudere studenten neemt toe (vooral vrouwen)

De tijd dat de typische hogeschoolstudent een 17-jarige was die vers van de schoolbanken kwam, is stilaan [...]

18/05/2023

Rectoren Vlaamse uniefs steunen de Samenlevingsdienst

Per jaar nemen gemiddeld 600 jongeren vrijwillig deel aan de Samenlevingsdienst. In vergelijking met [...]

17/05/2023

KdG-studenten krijgen praktijklessen in Wetenschapspark

Karel de Grote Hogeschool slaat de handen in elkaar met het Wetenschapspark Universiteit Antwerpen in [...]

16/05/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84