Image
27/09/2004

PlayStation 2 Demo Units, consoles en games te winnen met Pepsi Max!

Ga de DARE FOR MORE-uitdaging aan en speel op de drie exclusieve Pepsi Max games. Laat iedereen weten dat jij de Max bent als het op gamen aankomt. Ga voor eeuwige roem en win 2 PlayStation 2 Demo Units, 4 PlayStation 2 consoles en 30 PlayStation 2 games.

Surf naar http://www.maxgaming.be

DE PRIJZEN.
Uiteraard zijn het de beste spelers die winnen. En de prijzen zijn niet niks.

Wat dacht je hiervan: - 2 PlayStation 2 demo units - 4 PlayStation 2 consoles - 30 PlayStation 2 games (De actieperiode loopt van woensdag 1 september 2004 tot en met zondag 31 oktober 2004 om middernacht). 

WANNEER WIN JE?
Er zijn twee spelperiodes. De eerste loopt van 1 september tot en met 30 september 2004 (middernacht).

De tweede loopt van 1 oktober tot en met 31 oktober 2004 (middernacht).

Op het einde van elke actieperiode (donderdag 30 september en zondag 31 oktober 2004), kijken we wie bovenaan de score van elk game staat. Die mensen worden uitgenodigd om het live tegen elkaar op te nemen.
Op die manier wordt uitgemaakt wie de gelukkige winnaar wordt van de exclusieve ‘PlayStation 2 Arcade demo-unit” en wie de PlayStation 2 consoles wint. Elke finalist moet elk van de drie games spelen (slechts één enkele poging per game). De behaalde score op élk van de 3 games wordt opgeteld. De persoon met de hoogste score, gaat naar huis met de PlayStation 2 Arcade demo-unit wordt. De 2 andere finalisten nemen een PlayStation 2 console mee.

Plaats 2 tot en met 6 op de scorelijst van elk game, krijgen een PlayStation 2 game thuis opgestuurd.

Geen tijd te verliezen dus. Dare for more and win!


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het is eens iets anders: examens afleggen op externe locaties

Omdat het momenteel te moeilijk is om alle studenten in één aula te proppen, gingen universiteiten [...]

26/05/2020

Terug naar de hogeschool: twee studenten delen hun ervaringen

Hogescholen en universiteiten geven zoveel mogelijk lessen online, maar voor praktijklessen en sommige [...]

25/05/2020

Studio Brussel lanceert twee nieuwe digitale streams: Hooray en Bruut

Vandaag introduceert Studio Brussel twee nieuwe non-stop streams aan hun luisteraars. Hooray zuigt je [...]

25/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84