Image
12/03/2020

Super Mario komt tot leven in de wereld van LEGO

Ontwerpers van beide bedrijven werken samen om een nieuwe fysieke speelervaring te creëren: LEGOSuper Mario. Hierin wordt Super Mario tot leven gebracht in de wereld van LEGO stenen.

The LEGO Group kondigt een unieke samenwerking aan met Nintendo die de manier waarop mensen omgaan met Super Mario en LEGO zal veranderen. De samenwerking heeft geleid tot een verrijking van de LEGO bouwervaring die een nieuwe manier van spelen mogelijk maakt geïnspireerd door het geliefde videogame-icoon, Super Mario.

Het nieuwe product dat de twee bedrijven hebben gecreëerd, is bedoeld om twee verschillende speelstijlen te combineren. Een waarbij je zelf de wereld van Mario opbouwt en een waarbij je met Mario speelt in de wereld die je hebt gecreëerd. In het spel is er een interactief LEGO Mario-figuurtje dat munten verzamelt in real-life game levels, gemaakt met LEGO-stenen.

LEGO Super Mario wordt later dit jaar gelanceerd. 

(Sophie S.)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jarne Ghijsels is Gentse Student van het Jaar 2022

Jarne Ghijsels, die zijn derde bachelor Biomedische Wetenschappen heeft afgerond aan de UGent, is verkozen [...]

18/10/2022

Studiekeuze wordt almaar later gemaakt

De klassieke infodagen voor nieuwe studenten die doorgaans in maart of april worden georganiseerd, worden [...]

17/10/2022

Jongeren in de jeugdhulp digitaal verouderd voor campagne

Jongeren die opgroeien in de jeugdhulp, mogen niet zomaar herkenbaar in beeld komen wanneer het draait [...]

12/10/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84