Image
20/03/2020

‘After Hours’, nieuw album van ‘The Weeknd’

‘After Hours’, zo heet het nieuwe album van de Canadese singer-songwriter The Weeknd. Een lichtpunt in deze tijd voor zijn fans dus. De artiest scoort momenteel hoge toppen met ‘Blinding Lights’, zijn gloednieuwe single die je ook zal vinden op zijn nieuwe album. In oktober staat The Weeknd met zijn wereldtournee ‘The After Hours tour’ in het Sportpaleis in Antwerpen.

‘The Weeknd’ onthulde vorige maand zelf op sociale media dat zijn nieuwe album op 20 maart zou uitkomen. Aan deze belofte heeft hij zich duidelijk gehouden. Zijn nieuwe album ‘After Hours’ bestaat uit veertien liedjes. Bijzonder is dat het allemaal zijn eigen liedjes zijn, zonder één samenwerking. Dit was bij sommige andere liedjes wél het geval, zoals bij zijn hit ‘Starboy’ waar je ook Kendrick Lamar, Daft Punk en Lana Del Rey kon op horen.  

Het is verrassend dat The Weeknd de release van zijn album toch liet doorgaan, ondanks de coronacrisis die heel de wereld in de ban houdt. Veel artiesten, zoals onder andere Alicia Keys, stelden hun release uit bij gebrek aan mogelijkheden om te promoten. De beslissing van The Weeknd is op zich geen verrassing. De artiest deed hiervoor ook nooit aan promotours en blijft toch records breken.

Nog voor de release, werd zijn nieuw album al een miljoen keer gedownload op Spotify. Dat is een nieuw record. Buiten de hit ‘Blinding Lights’, staan ook de nummers ‘Heartless’ en ‘After Hours’ op het album. Die laatste duurt opmerkelijk zes minuten en bevat halfweg een opvallende verandering in de beat. 

(Sophie S.)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Omdat Het Kan Soundsystem maakt Spring Remix

Ter ere van de vijfentwintigste verjaardag van Studio 100 maken enkele Belgische en Nederlandse talenten [...]

07/05/2021

Neem deel aan de toekomst van Europa met #STANDFORSOMETHING

Op donderdag 6 mei om 13 uur vond de officiële lancering plaats van de campagne  #STANDFORSOMETHING, [...]

07/05/2021

15 vrijwilligers komen na 40 dagen isolatie uit Franse grot

Voor het DEEP TIME experiment ging een groep van vijftien vrijwilligers voor veertig dagen in isolatie [...]

06/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84