Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse Voetenman is gevat!

Voetenman is gevat! De man die al sinds 2006 jonge meisjes achtervolgt in Gent, en sinds kort weer in [...]

05/11/2020

​Kanye West wil nog altijd president worden

Kanye West en Kim Kardashian gaan het Witte Huis niet bewonen, althans nog niet. De Amerikaanse rapper [...]

05/11/2020

Uber komt naar Vlaanderen

Uber komt naar Vlaanderen. Vanaf 9 november kan je een rit bestellen via de app. De taxidienst zal vooral [...]

04/11/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84